Betalen & Verzending

Hoe kan ik mijn WTW Filter betalen?

Er zijn verschillende mogelijkheden om bij de WTW Filter Store te betalen.
Namelijk via: iDEAL, Visa, Mastercard, Maestro, Paypal. 

Alle betaalmethoden zijn uiteraard veilig en kosteloos.

Hoeveel bedragen de verzendkosten voor mijn WTW Filter? 

De standaard bedragen zijn € 4,95 voor de verzendkosten binnen Nederland en België. Bij een order van €50,- of meer betaalt u geen verzendkosten.

Wat zijn de levertijden?

Bestelt u op een werkdag voor 12 uur en zijn de filters bij ons op voorraad, dan versturen we ze dezelfde dag nog.
Bestelt u op een werkdag na 12 uur en zijn de filters bij ons op voorraad, dan versturen we ze de volgende werkdag.
Bestelt u in het weekend of op een feestdag, en zijn de filters bij ons op voorraad, dan versturen we ze de volgende werkdag.
Zijn uw filters niet op voorraad, dan staat de verwachte levertijd genoemd op de informatiepagina van het betreffende filter.
Nadat we uw bestelling hebben verpakt, ontvangt u een Track-&-Trace-link waarmee u uw bestelling kunt volgen.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Als u niet thuis bent probeert de bezorger het pakket eerst af te geven bij de buren. Lukt dit niet, dan ontvangt u een kennisgeving. Via de Track-&-Trace-link kunt u een andere bezorgtijd of -plaats kiezen. Doet u dat niet, dan komt de bezorger op de volgende werkdag weer bij u langs. Bent u op dat moment ook niet aanwezig, dan ontvangt u een afhaalbericht. Uw pakket ligt klaar op een PostNL-afhaallocatie bij u in de buurt. Daar kunt u uw pakket tot twee weken later ophalen.

Ik heb mijn bestelling helemaal niet ontvangen. Wat nu?

Heeft u geen orderbevestiging ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice op telefoonnummer 072 - 567 55 35.
Heeft u wel een orderbevestiging ontvangen, maar geen Track-&-Trace-link, houdt dan uw ordernummer bij de hand en neem contact op met onze klantenservice op telefoonnummer 072 - 567 55 35.
Is uw pakket volgens Track & Trace wel bezorgd, maar heeft u het niet ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice (072 - 567 55 35). Wij zoeken dan samen met PostNL uit wat er is gebeurd. 

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja, dat kan. Op de afrekenpagina vinkt u het vakje Verzenden naar dit adres uit. U krijgt dan de mogelijkheid een ander verzendadres in te voeren.
Heeft u al een account, dan kunt u via uw adresboek heel eenvoudig meerdere verzendadressen beheren.

Hoe en wanneer krijg ik mijn geld terug als ik mijn bestelling heb geretourneerd?

Wij vergoeden aan u de betaalde prijs voor het geretourneerde artikel en – wanneer de volledige bestelling wordt geretourneerd - de door u betaalde verzendkosten. U ontvangt de terugbetaling binnen 14 dagen volgend op de dag waarop u de herroeping heeft gemeld, tenzij de retourzending nog niet bij ons binnen is.
Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel dat u heeft gebruikt, tenzij u instemt met een andere methode waar wij de voorkeur aan geven.

Bestel nu